ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΠΙΝΑΚΙΔΩΝ
Σάββατο, 12 Νοεμβρίου 2016
Thumbnail ΠΑΝΑΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΦΟΡΤΗΓΟΥ / ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ / ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑΣ   ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΠΙΝΑΚΙΔΩΝ ΚΑΙ ΑΔΕΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ( ΕΠΑΝΑΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ)   Κόστος κατάθεσης πινακίδων  7 € για κάθε ώρα απασχόλησης.  ...
More inΝΕΟΤΕΡΑ  

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΚΕΠ

Καλώς ορίσατε στο site  ikep
Το ikep είναι η πρώτη ιδιωτική επιχείρηση που δραστηριοποιείται:


Α- Στον τομέα της Πληροφόρησης των πολιτών και των επιχειρήσεων

Β- Στον  τομέα: μεταφοράς αγαθών, εξόφληση λογ/μων, Υπηρεσίες θελημάτων μεταφορά εξετάσεων-βιβλιαρίων κ.λ.π. ΕΔΩ

 

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΕΡΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΟΜΑΣΤΕ:
Στον τομέα της Πληροφόρησης των πολιτών και των επιχειρήσεων, αλλά και στο ξεκαθάρισμα των σχέσεων με τον ευρύτερο δημόσιο τομέα και με τις ιδιωτικές επιχειρήσεις. Αποσκοπούμε στην λεπτομερή και εις βάθος ενημέρωση πολιτών και επιχειρήσεων, σε ότι αφορά την καθημερινότητα τους και στο να επιβάλλουμε τον εκσυγχρονισμό της δημόσιας διοίκησης, αλλά και των ιδιωτικών επιχειρήσεων, ώστε να επιτευχθεί η πολυπόθητη ιδανική λειτουργία της κοινωνίας μας.
Το site μας, από ένα κεντρικό σημείο, θα παρέχει ολοκληρωμένη ενημέρωση στους πολίτες και τις επιχειρήσεις, σχετικά με όλες τις συναλλαγές τους (φυσικές ή ηλεκτρονικές) προς κάθε κατεύθυνση.
Από επιχειρησιακής πλευράς, το κέντρο μας αντλεί την πληροφόρηση του από την Εθνική Πύλη Δημόσιας διοίκησης  (αποτελεί το «ηλεκτρονικό πολυκατάστημα» της Δημόσιας διοίκησης) από τις περιφέρειες και από όπου αλλού απαιτείται και κινούμεθα σε τρεις βασικούς άξονες που αφορούν:

1- Την Παροχή πληροφοριών από το δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.
Η παροχή πληροφοριών αφορά την ολοκληρωμένη συλλογή και οργάνωση της απαιτούμενης πληροφορίας από το σύνολο της Δημόσιας Διοίκησης και την διάθεσή της στο Διαδίκτυο για την αξιόπιστη ενημέρωση πολιτών και επιχειρήσεων όσον αφορά στις συναλλαγές τους και στην αλληλεπίδρασή τους με τον κρατικό μηχανισμό

Η πληροφορία είναι διαθέσιμη προς το κοινό με 5 διαφορετικούς τρόπους :

1- Τηλεφωνικά

2- Με επισκεψη στα γραφεία μας

3- Δια μέσω ΦΑΞ

4- Δια μέσω email

5- Με επίσκεψη μας στο χώρο σας

6- Ταχυδρομικά ή με courier εγγράφως:

Βλέπε λεπτομέρειες στους κανόνες συνεργασίας

 

Ζητήστε το αίτημα σας με έναν απο τους ακόλουθους τρόπους

•    Ποιά είναι η ανάγκη σας μέσω της οποίας είναι διαθέσιμες όλες οι υπηρεσίες/πληροφορίες που σχετίζονται με μια συγκεκριμένη ανάγκη ή γεγονός (π.χ. «Ασφαλίζομαι» , «Ταξιδεύω», «Έχασα το πορτοφόλι μου»).
•    Ποιά είναι η ιδιότητα σας (π.χ. «Δημόσιοι Υπάλληλοι», «Ιδιωτικοί Υπάλληλοι») ή επιχείρησης / οργανισμού (π.χ. «Βιοτεχνία», «Ελεύθεροι Επαγγελματίες»).μέσω του Θεματικού Ευρετηρίου
•    Ποιό είναι το θεματικό αντικείμενο (π.χ. «Άνθρωποι, Κοινότητες και Διαβίωση») μέσω του Θεματικού Ευρετηρίου
•    Ποιός είναι ο Δημόσιος φορέας, μέσω της οποίου, έχουμε την δυνατότητα να εμφανίσουμε όλες τις διαθέσιμες υπηρεσίες/πληροφορίες και στοιχεία επικοινωνίας που σχετίζονται με τον Φορέα που έχετε επιλέξει.

2- Την Διαλειτουργικότητα μεταξύ των πληροφοριακών συστημάτων της Δημόσιας Διοίκησης.
Παρέχουμε τις απαραίτητες υποδομές για την πλήρη υποστήριξη της Διαλειτουργικότητας μεταξύ των πληροφοριακών συστημάτων της Δημόσιας Διοίκησης. Επίσης η διαλειτουργικότητα συνδέεται και με την ανάπτυξη εφαρμογών για την παροχή υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Συναλλαγών από ένα κεντρικό σημείο.
Το δικό μας ikep θα αξιολογήσει και θα αναλύσει περαιτέρω την διαθέσιμη πληροφόρηση και θα σας ενημερώσει για πιθανές παγίδες.

3- Την Ασφάλεια συναλλαγών. Παρέχει ασφαλείς υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης σε κάθε επίπεδο με την χρήση κλιμακούμενων μεθόδων ψηφιακής αυθεντικοποίησης
.
Το site μας ikep.gr θα είναι εδώ να σας ενημερώνει για αλλαγές προς κάθε κατεύθυνση.
Επικοινωνήστε μαζί μας  για οποιαδήποτε απορία ή επιθυμία έχετε και θα καλύψουμε τις ανάγκες σας ακόμη και αν η υπηρεσία δεν υπάρχει στον ιστότοπο μας.

| |

Copyright © 2016. All Rights Reserved.